Demokrati

Oljefondet eier selskap som truer polsk pressefrihet

Norges statlige fond har aksjer i et energiselskap som beskyldes for å avsette regjeringskritiske avisredaktører.

Nicolai Tangen

Hei!

Denne artikkelen krever abonnement.

Du må logge inn for å lese videre