Ideer

Kundene er grunnfjellet for Telenor

I Morgenbladet 24. juli kommenterer Tove Gravdal en rekke ulike forhold ved Telenor. Spennvidden i innlegget er bredt, men det aller viktigste poenget har vi behov for å kommentere; våre kunder er grunnfjellet og det viktigste for Telenor!

Det er selvsagt beklagelig at Gravdal ikke har fått den leveranse og kundeservice som hun forventer av oss, men vi kan forsikre henne om at fornøyde kunder er dét våre ansatte jobber hardt for hver eneste dag. Og uten å levere gode tjenester, produkter og å ha fornøyde kunder ville heller ikke Telenor hatt den suksessen vi har opplevd gjennom årene. Vi tror derfor også at vi har en organisasjon som er dyktige til å lytte til våre kunder og som forsøker å yte god og profesjonell service.

Fornøyde kunder er dét våre ansatte jobber hardt for hver eneste dag.

Én ting er uansett sikkert: Selv om Telenor har hatt en stor vekst ute i verden, så er alle kunder like viktige for oss – enten de er i Norge eller Bangladesh. Likeså har innsatsen og investeringene i Norge vært betydelige og høyt prioritert, og Norge er i verdenstoppen når det gjelder kommunikasjonstjenester. Det skyldes ikke minst at Telenor siden 2002 har investert 50 milliarder for å sikre verdens beste tjenester til befolkningen her hjemme.

Tove Gravdal beskriver selv ganske godt suksesshistorien om Telenor. Med 200 millioner kunder og virksomhet i 13 land er det en historie vi uten tvil er stolte av og som vi vil gjøre alt for at skal fortsette med full kraft både ute i verden og i Norge – med kunden i sentrum.

Torild Lid Uribarri

Kommunikasjonsdirektør Telenor Norge

Mer fra Ideer