Morgenbladet har prisbelønte journalister som er kåret til Norges beste, ja, til og med Nordens beste, på sine felt, det vil si litteratur og anmeldelser, samfunnsøkonomi og ikke minst forskning.
Særlig har vi sett den siste tiden hvordan Morgenbladets redaksjon, med sin faglige innsikt, har evnet å gå dypt inn i de komplekse problemstillingene som er knyttet til koronapandemien.
Journalistikken slår tydelig an blant leserne også, Morgenbladet opplever nemlig kraftig abonnementsvekst både på nett og papir i 2020. Per i dag har vi 28 700 komplett-abonnenter, og 66 000 lesere i uken.
I Morgenbladet treffer du Norges yngste avislesere på print (50% er under 40 år), de er (høy)kultur-interesserte, høyt utdannende som bor i urbane strøk, har høy inntekt og sterke fellesorienterte verdier.
Det er lite annen støy i Morgenbladet, du står i klar og ren kontekst uten hundrevis av andre annonsører som dytter salg. Vi bryr oss om hvem annonsørene våre er, og hvordan de kommuniserer. Vi tror på en helhet der journalistikk, leseropplevelse og annonsører harmonerer godt sammen.
Med andre ord: Du som annonsør er på plass i en av Nordens aller sterkeste mediekontekster. Trenger du mer informasjon om våre lesere, demografi eller drivende gode kontekst, ta kontakt med oss.
For informasjon om annonseprodukter og priser se her.
Anna Aarseth
Annonsesjef
Johnny A. Jensen
Annonseselger
Mobil: 904 09 346